Invitație de înscriere la sesiunile de instruire pentru ”Eficientizarea implementării reglementărilor din domeniul consultărilor publice și liberului acces la informațiile de interes public”
Secretariatul General al Guvernului implementează în calitate de coordonator de reforme/investiții prevăzute în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Ținta nr. 407 ”Procesul de consultare publică și de implicare a părților interesate s-a îmbunătățit prin creșterea cu 20% a numărului de proiecte de acte legislative care fac obiectul consultărilor publice și a implicării părților interesate la nivel central”.
Obiectivul țintei este reprezentat de instruirea funcționarilor publici de la autoritățile centrale (ministere) și locale (consilii județene, municipalități) în vederea eficientizării implementării reglementărilor din domeniul consultărilor publice și liberului acces la informațiile de interes public.
Instruirea se va realiza în format fizic, în unități hoteliere din județele Prahova, Brașov sau Sibiu, în intervalul 2024-2025, în cadrul a 36 de sesiuni de instruire, ce vor include atât teme teoretice cât și practice, cu o durată de 24 de ore (3 zile, a câte 8 ore/zi).
Pentru anul 2024 calendarul sesiunilor de instruire este următorul:
Nr. grupă | Perioada de desfășurare a cursului | Locația de desfășurare a cursului | Nr. grupă | Perioada de desfășurare a cursului | Locația de desfășurare a cursului | |
1. | 02-05.07.2024 | Hotel Ursulețul, Predeal | 13. | 28-31.10.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
2. | 16-19.07.2024 | Hotel Ursulețul, Predeal | 14. | 04-07.11.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
3. | 01-04.09.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 15. | 11-14.11.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
4. | 08-11.09.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 16. | 11-14.11.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
5. | 15-18.09.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 17. | 18-21.11.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
6. | 15-18.09.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 18. | 18-21.11.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
7. | 29.09-02.10.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 19. | 24-27.11.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
8. | 29.09-02.10.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 20. | 24-27.11.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
9. | 14-17.10.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 21. | 03-06.12.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
10. | 14-17.10.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 22. | 03-06.12.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
11. | 20-23.10.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 23. | 09-12.12.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | |
12. | 20-23.10.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal | 24. | 09-12.12.2024 | Hotel Rozmarin, Predeal |
METODOLOGIE ÎNSCRIERE
Înscrierea participanților .
Înscrierea la sesiunile de instruire disponibile se va face online, prin intermediul link-ului de înscriere https://forms.gle/fjNf8MvZvzJ4p6Rc8 conform procedurii de mai jos, până în momentul completării numărului maxim de participanți:
ETAPA I – Înscrierea participanților:
A. Criterii de participare la instruire pentru potențialii participanți:
- să aibă calitatea de funcționar public, angajat în cadrul autorităților publice centrale (ministere) și locale (consilii județene, municipalități);
- să completeze detaliile solicitate în link-ul de înscriere și să transmită documentele solicitate, conform metodologiei;
- să participe în cadrul unei singure sesiuni de instruire, într-o singură perioadă
În cadrul unei sesiuni de instruire nu vor putea participa mai mult de 4 persoane din cadrul aceleiași instituții, excepție făcând acele sesiuni pentru care locurile nu au fost ocupate.
B. Documente necesare înscrierii la sesiunea de instruire:
- Formular de înscriere,
- Acord_consimțământ utilizare și prelucrare date cu caracter personal,
- Carte de identitate.
Pentru înscrierea la sesiunile de instruire, vă recomandăm să descărcați și să parcurgeți documentele disponibile aici:
C. Validarea înscrierii
În vederea validării înscrierii pentru participarea la sesiunea de instruire, este obligatorie completarea datelor solicitate în link-ul de înscriere și încărcarea, în spațiul destinat fiecărui tip de document, a documentelor aprobate.
Documentele menționate anterior (la punctul B) vor fi încărcate în următoarele formate: pdf, .jpg, .jpeg, .png.
ETAPA II – Validarea și înregistrarea candidaților ca participanți la sesiunile de instruire:
- validarea înscrierii participanților se va realiza în urma verificării îndeplinirii criteriilor de participare, cât și a conformității și corectitudinii completării pașilor de înscriere și a documentelor solicitate, conform principiului „primul venit, primul servit”;
- validarea/invalidarea înscrierii participanților pentru o anumită perioadă se va aduce la cunoștință prin transmiterea de e-mailuri individuale;
- în momentul completării numărului maxim de participanți se va proceda la închiderea automată a secțiunii din aplicație;
- în cazul înscrierilor multiple, se va lua în considerare prima opțiune.